נשלל החשד: הילדה שהושמה בבידוד מחשש לקורונה השתחררה

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on נשלל החשד: הילדה שהושמה בבידוד מחשש לקורונה השתחררה

בבדיקות המעבדה התברר כי הילדה בת ה-9 שחזרה מסין אינה נגועה בנגיף הקורונה הקטלני. מספרי ההרוגים מהנגיף בסין נכון להיום עוד 64 מקרי מוות מהנגיף נוספו

Hospital staff prepare for the arrival of a Chinese woman to the Shaare Zedek Medical Center in Jerusalem, over suspicions she may be infected with the Coronavirus originated in China, on January 27, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ??? ????? ???? ??? ??"? צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש אושפזה ילדה בת 9 שחזרה עם הוריה מסין וסבלה מחום גבוה, הילדה הושמה בבידוד בבית החולים שניידר בפתח תקווה. היום (שלישי) מוסרים מבית החולים כי בבדיקות המעבדה התברר כי נשללה האפשרות כי הילדה נגועה בנגיף הקורונה.

לאור הממצאים הילדה יצאה מבידוד ובית החולים חזר לשיגרה.  בבית החולי הוסיפו כי חשוב לציין כי מרכז שניידר ערוך ומוכן למתן מענה בתרחיש זה ותירגל תרחישים כאלו בעבר.

נכון להיום יש למעלה מ-20 אלף איש שנדבקו בסין מנגיף הקורונה. מספר המתאוששים מהמחלה נמצא בעלייה. 3,235 מקרי הדבקה חדשים. בקוראיה הדרומית מדווח כי אישה שנסעה לתאילנד אומתה כחולה בנגיף. רק היום ישנם 64 מקרי מוות חדשים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הרוך נדם תודה רבה ??✌